środa, 16 października 2019

Przemilczeć, przejąć, oczernić i zagłuszyć, czyli METODY WALKI WŁADZY Z KONFEDERACJĄ


Najpierw Konfederację uciszają, sprytnie Przejmują retorykę Konfederacji(bo ona najbardziej Polakom odpowiada - dlatego też skrzętnie ukrywają prawdziwe oblicze Konfederacji), a później wołają jak złodziej co krzyczy łapaj złodzieja, że to Konfederacja tym postulatom zagraża.
Mam pomysł jak obrócić budowany w mediach od dziesiątek lat negatywny wizerunek Pana prezesa na pozytyw. Jest element pewnej metody o której mówiłem już w trakcie kampanii do PE i tuż po niej. Przygotowałem analizę błędów w tej kampanii w oparciu o rozeznanie społecznych oczekiwań wizerunkowych wobec polityków. Tą analizę załączam poniżej w formie nagrania. Wydaje mi się, że Pan "czuje" o co chodzi, ponieważ Pańska aktywność jest realizacją tych postulatów("Nie mówi nikomu" - swego czasu sam podobny materiał szkicowy wypuściłem: https://www.youtube.com/watch?v=AG4K9eYst7g )

DIAGNOZA PO WYBORACH DO PE!:

PROPOZYCJA WIZERUNKOWA!
Przekorne przekucie oszczerstw w pozytywy za pomocą poczucia humoru i wzbudzania współczucia wobec krzywdzonych oszczerstwem. Zrobić to w spocie, a od biedy w DEBACIE: Pan Janusz Korwin-Mikke może np. powiedzieć: "Błazen, wariat ruski agent?... takiego mnie państwo z telewizji znacie. A to młodzi ludzie, walczący o normalną Polskę. Ich już państwu nie pokazali. Dopiero musiałem z siebie błazna zrobić, żebyście się o nich i ich uczciwych pomysłach dowiedzieli. Używałem szokujących słów, by je mogli przeinaczyć. Przeinaczyli. Zrobiłem swoje i odchodzę... w cień(nie całkiem, ale w cień), a Państwa zostawiam z nimi...." W tym czasie obrazki i napisy dokonań Korwina, z obrazkami polskich rodzin, itd, smutna muzyczka wzbudzająca emocje współczucia. Korwin odwraca się, stojący z tyłu Konfederaci robią na środku miejsce. Nagle muzyczka się kończy, wyskakuje ktoś np. z ruchu narodowego, najlepiej Bosak i prosi Pana JKM by zgodził się przewodniczyć Radzie Starszych Konfederacji. Wtedy zmiana muzyczki na bardziej podniosło- wesołą. Bosak w tym wypadku może zażartować(nie wiem, czy ta scena jest dobrym pomysłem- do przegadania), że i z niego chcą zrobić ruskiego agenta i poprosić Pana JKM o przekazanie "tajnego" znaku RUSKICH PIEROGÓW;) Wchodzi kelner podaje talerz, wyświetla się również legitymacja: Zdjęcie pieroga polanego skwareczkami z cebulką a obok napis "RUSKI AGENT". Ten się zgadza odchodzi w cień i patrzy z tyłu z fotela mędrca na wypowiedzi Sośnierza, Bosaka, Berkowicza, Mentzena, Bryłki, Wilka, Rolników. Dalej hasła: LUDZIE KONFEDERACJI: ROLNICY, RODZINY, MALI PRZEDSIĘBIORCY, PATRIOCI, OBROŃCY BEZBRONNYCH DZIECI... Rolnicy wraz z wymienionymi wyżej osobami wini być bardziej eksponowani. PIOSNKA KONFEDERACJI: https://youtu.be/UlC5wKznr5E ANALIZA KAMPANII do PE i sugestie wizerunkowe: https://youtu.be/gG303SNehoI  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zapraszam do komentowania